• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Fa'atonuga o le atina'e i le lumana'i o le fa'ameamea emulsifier tutusa

Vacuum homogene emulsifiero se tasi o le masini taua ma meafaigaluega i le faagasologa o oloa gaosiga o vailaau, o le kulimi, emulsion oloa maua oloa taua, mo emulsification ua i le taimi i aso nei gaogao homogeneous emulsifier ina ua mavae le tele o augatupulaga o suiga, o le faaleleia faifaipea o tomai, masini i taimi uma. faʻaleleia, faia le fua o le oloa o loʻo faʻaleleia pea lava pea, o le tulaga lelei o le faʻatusaina o alamanuia, i le lumanaʻi, o le a faʻaauau pea ona atiina ae emulsifier homogeneous vacuum, i aso nei e vaʻavaʻai i le lumanaʻi vacuum homogeneous emulsifier development direction.

23c95686f532e3ed11764a2a8ba7cb8
2019 o se vaitau fou.Faatasi ai ma le faʻaauauina o le atinaʻeina o le Initaneti, o le suʻesuʻeina o le matata o tomai AI ua faʻaauau pea ona faia ni mea fou fou.E tusa ai ma lenei atinaʻe atinaʻe, o le faʻaogaina e le tekonolosi Initaneti o le a faʻaalia i le lumanaʻi, ma e oʻo lava i le alamanuia o le a sili atu le atamai ona o le Initaneti, AI ma isi tomai.
I tausaga talu ai nei, o se upu fou i luga o le Initaneti ua taʻua o le Initaneti o Mea, e pei ona taʻu mai e le igoa, ina ia mafai ai e oloa uma ona maua le Initaneti, o le faʻaogaina o lenei atinaʻe e faʻaleagaina, lea o le a faʻaalia ai o le fale gaosi oloa i le lumanaʻi o le a faʻasaʻolotoina le lima o tagata faigaluega, o le tele o masini ma masini e mafai ona suia le laina gaosiga atoa mo le gaosiga.
Le Initaneti o Mea e le gata e fesoʻotaʻi i faʻamatalaga o oloa taʻitasi, ae o le laina gaosiga atoa e fesoʻotaʻi atu i le Initaneti.O le gaosiga o le laina gaosiga atoa i luga o le fesoʻotaʻiga, mai le pito i luga e oʻo i le afifiina mulimuli ma le tuʻuina atu, ua maeʻa uma e le masini, ma e naʻo le aufaigaluega e manaʻomia le faʻaogaina i luma o le komepiuta. O nei tausaga e tele tagata fai pisinisi i le amataga. e faia nei mea, aua o le taunuuga le maalofia lea o le faasaienisi ma tekinolosi, o se vaega lenei o le vasa lanumoana o le vaitau fou, o loʻo faʻaumatia le suiga masani tau pisinisi, o le taimi nei o le tele o fale gaosi oloa ua maeʻa le gaosiga o le gaosiga o gaioiga uma, ae ia auai. le Initaneti e suʻesuʻe itu, talitonu o le Initaneti o mea i le lumanaʻi o le a vave ona savali i totonu o le fale gaosimea.
Vacuum homogeneous emulsification machine networking e manaʻomia le faʻaopoopoina o masini eletise, avanoa i le plc control system, faʻafesoʻotaʻi le faiga ma le komepiuta komepiuta, e mafai ona e pulea le gaosiga o le masini emulsification i luga o le komepiuta, ma i le taimi lava e tasi, faʻaopoopo le tele o mea pueata i pulea le tulaga lelei o oloa ma feagai ma faʻalavelave faʻafuaseʻi.O le agai i luma o isi masini o le a tutusa.


Taimi meli: Mati-28-2023